- Odwiedziny: 98827
- Do końca roku: 250 dni
- Do wakacji: 57 dni
Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy NR 2 w Kutnie
-
Statystyki
Innowacje
Innowacje realizowane w roku szkolnym 2023/2024
- „W świecie baśni i legend polskich” – autorki: Jolanta Kaczmarek, Katarzyna Żakowska.
Innowacja skierowana do uczniów edukacji wczesnoszkolnej. Jej celem jest kształtowanie w uczniach postawy przywiązania do ziemi ojczystej oraz kultury narodowej.
- „Cała piękna jesteś” – autorka: Aneta Rzymkowska.
Innowacja skierowana do uczniów klasy II szkoły branżowej. Jej celem jest wdrażanie młodych dziewcząt do spotkania z własną kobiecością.
- „Czytamy Psalmy” – autorka: Aneta Rzymkowska.
Innowacja skierowana do uczniów klas I, II, III szkoły branżowej. Jej celem jest zachęcenie uczniów do zgłębienia bogactwa Słowa Bożego.
- „Per continuitatem - pars duo” – autorka: Katarzyna Stolińska.
Innowacja skierowana do uczniów klas IV - VII szkoły podstawowej. Jej celem jest uświadomienie uczniom obecności języka łacińskiego we współczesnej polszczyźnie, zwłaszcza w zakresie pojęć związanych z nauką hstorii.
- „Tanecznym krokiem” – autorka: Katarzyna Stolińska.
Innowacja skierowana do uczniów IV, VI, VII klasy szkoły podstawowej. Jej celem jest rozwijanie aktywności fizycznej uczniów poprzez różne formy tańca oraz potrzeba niwelowania deficytów ruchowych.
- „Spółgłoski do przytulania". Poznawanie liter przez zmysły, wrażenia i zabawę – autorki: Agata Duraj, Dominika Małecka - Buźniak; realizacja: Wiwiana Piątek
Innowacja skierowana jest do uczniów klasy I szkoły podstawowej. Jej celem jest ułatwienie uczniom zapamiętywania i rozpoznawania liter oraz nauki czytania i pisania, wielozmysłowe zaangażowanie ucznia w proces uczenia się oraz rozwijanie percepcji wzrokowej, słuchowej, motortyki małej, orientacji przestrzennej i pamięci.
- "Kreatywna matematyka" - autorka: Marzena Jabłońska.
Innowacja skierowana jest do uczniów VI klasy szkoły podstawowej. Jej celem jest rozwijanie kluczowych kompetencji matematycznych poprzez sensoryczną naukę matematyki.